Duże zakupy z Zaful

Hej!

Chciałabym na samym początku, życzyć wam spokojnych, rodzinnych i wesołych Świąt Wielkanocy! Byście odpoczęli sobie w ten czas, spędzili go rodzinnie. A jeśli macie chwilkę, zapraszam Was dziś na post z rzeczmy od Zaful. Jeśli jesteście ciekawi co tym razem trafiło do mojego koszyka to zapraszam:




Te sweterki od razu przyciągnęły mój wzrok na stronie i postanowiłam sobie zamówić dwa takie same w innych kolorach. Swetry są całkiem dobrze wykonane ( jedynie mogę się doczepić wykończenia rękawów, na zdjęciach widać wystające nitki). Dobrze pasują, rozmiar się też zgadza. I wyglądają tak samo jak na zdjęciu z  strony. Bardzo jestem zadowolona z tego wyboru.



Tą koszulę brałam z myślą o mnie, a okazało się, że rozmiar S idealnie pasuje na moją mamę, a nie na mnie. I przynajmniej ona skorzystała z tej pięknej koszuli.Ma ładny kolor, jest prosta i elegancka. Ma dość duże wycięcie z przodu, tak więc pod nią możemy założyć albo coś stonowanego, albo coś bardziej przyciągającego uwagę, bawiąc się stylizacją.



Różowa koszula ma zdobione rękawki, koronkowymi kwiatkami. Dzięki gumce u góry możemy ją nosić albo normalnie, albo zsuwać na ramiona. W obu wariantach prezentuje się całkiem nieźle. Ma bardzo ładny kolor. Jest ona nieco dłuższa, można śmiało ją nazwać tuniką. Jedyny minus to mocno gnieciący się materiał.



Jeśli widzieliście moje ostatnie zamówienie, to możecie sobie przypomnieć, że zamówiłyśmy dla mamy za duży strój. Postanowiłyśmy zaryzykować i wybrać jeszcze jeden. Ten okazał się strzałem w dziesiątkę. Dobrze pasuje, fajnie się prezentuje, jest dobrze wykonany i mam nadzieję, że będzie się dobrze nosił mojej mamie w lato.



Wzięłam na wypróbowanie dwie pary okularów. I choć jakościowo prezentują się całkiem ciekawie, to niestety są zbyt duże dla mojej dość drobnej twarzy. Jeśli więc ktoś lubi duże okulary, będzie zadowolony, ja wyglądam w nich dość śmiesznie. Obie pary mają podobny kształt, ale są zupełnie inne. Pierwsze to czarne z mieniącymi się szkłami, drugie w kwiecisty wzór ramki i ciemnymi szkłami. Obie pary bardzo mi się podobają,szkoda tylko, że są za duże. 



Zwykła, złota bransoletka, z szarymi perełkami na końcu. Bardzo ładna ozdoba, która świetnie pasuje do szarej koszuli, którą przedstawiłam Wam wyżej. Ma drobną zawieszkę, która nie rzuca się mocno w oczy, a dodaje uroku. Szczególnie napis, który jest naprawdę maleńki i zdziwiłam się, gdy go tam odkryłam ;D

I to już by było na tyle. Czy coś się Wam spodobało z mojego zamówienia? Pozdrawiam i jeszcze raz Wesołych Świąt!

Komentarze

  1. Ja coraz bardziej zniechęcam się do zakupów w tych sklepach.
    Niektóre rzeczy znacznie odbiegają od tego, co otrzymujemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się fason szarej koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy :) wszystkiego dobrego z okazji świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Arrr sweterki najbardziej mnie oczarował, bardzo dobre zamówienie. A okulary też są piękne :)
    Zapraszam ciA do mnie pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing clothes!
    xx, Anna Lea
    http://growingcircles.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowa bluzka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta koszula różowa! Jest piękna :D
    I ta siwa/grafitowa :D Szkoda że nie jest na cb dobra ale fakt dobrze, że chociaż mama skorzystała. Super rzeczy! :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za tak pozytywny komentarz! Ja na pewno byłabym zadowolona z tej kolekcji okularów! Choć w ciemno w przez internet nigdy ich nie zamawiam, bo nie mam pewności czy będą pasowały. Sweterki tez byłyby u mnie mile widziane :)

    Pozdrawiam i ślę buziaki!
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your incredible clothes, they look stunning :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow !
    Bardzo dużo ładnych rzeczy ;P Lubie Zaful ;)
    http://blog-estery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbaiam takie posty z zakupowym Haulem, zawsze coś nowego mogę znaleść. Ta koszula pudrowa szczególnie wpadła mi w oko. Poklikałam Kochana :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello, the blouses are so nice. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  15. swetry idealne na tę pogodę ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ubranka. Sama mam ten szary sweterek :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie sweterki są moimi faworytami, ale bransoletka też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko piękne, ale szara koszula podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne swetry! Podobają mi się też okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na tym stole wielkanocnym, gdy z dorosłych nikt nie patrzy,
    bazie w krąg rozkłada wiosna i zaczyna swój teatrzyk.
    W berka bawią się pisanki po talerzach się ślizgając,
    a z cukrowym zaś barankiem z czekolady tańczy zając.
    Żółty kurczak z waty, który nóżki ma z zapałek,
    wylał całą wodę z kwiatów piszcząc: lany poniedziałek!

    Miłego dalszego świętowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow :) Faktycznie spore zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zakupy. Szczególnie sweterki mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam ten szary sweterek, ale był całkowicie dobrze wykonany. Przy rękawach nie odstawały żadne nitki ;) Sweterek podoba mi się, ale niestety zahaczyłam nim o coś wystającego i trochę się uszkodził.
    Bardzo podoba mi się ta bluzka w kolorze pudrowego różu. Ogólnie ostatnio coś szaleję za tym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne rzeczy! dziękuję za kliknięcia, również poklikałam i dodatkowo obserwuje Twojego bloga :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudny ten czerwony (bordowy?) sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe rzeczy, ta różowa bluzka mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takiej strony :)
    Fajne zakupy, różowa koszulka skradła moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love this site! The pink blouse is super cute.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  29. beautiful pieces
    http://retromaggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice post dear. Loves.

    www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Chociaż zwykle nie jestem przekonana do zakupów w tym sklepie to czerwony sweterek niezmiernie mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mojej mamie też taki strój mogłaby się przydać :) może jej kupię na dzień matki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanks a lot :D

    Amazing articles :D love the knitts!

    NEW COOKING POST | Turkey steaks with DARK BEER sauce.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  34. różowa bluzeczka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam bzika na puckie okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super te wszystkie rzeczy, bardzo mi się podobają te sweterki, są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bluzeczka z koronkowymi rękawkami jest prze-śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj ja nie bardzo jestem przekonana do takich zakupów przez Internet. Ostatnio zamowilam buty na stronie, na której zamawialam kiedyś. Niby ten rozmiar co poprzednie, a tu bumm i nowy but jest dwa rozmiary za duży... Jednak nie ma to jak kupować rzeczy w sklepach stacjonarnych. Ale ten czerwony sweter jest taki uroczy, że zastanawialabym sie, czy nie zaryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  39. Koszulka pudrowy róż jest śliczna <3 Ogólnie wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne rzeczy :) Najbardziej podoba mi się ten czerwony sweterek, sama bardzo długo zastanawiałam się nad jego zamówieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Tyle pięknych rzeczy ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się czerwony sweterek, ma naprawdę piękny kolor :) Poza tym szkoda, że ta różowa bluzka jest zrobiona z gniecącego się materiału, bo ogólnie sama w sobie jest ładna.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Sweterki i okulary wyglądają super !

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zamówienie :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Czerwony sweterek najbardziej mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  46. Widzę, że zakupy udane :) Też skusiłam się na strój kąpielowy, śliczna bluzeczka 17.99 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka