SensiVital żel z witaminami

Hej wszystkim!

Dziś recenzja pasty do zębów, którą otrzymałam dzięki wspaniałej współpracy z :



A więc bez zbędnych złów zaczynamy! 


SensiVital żel z witaminami przeznaczony do codziennego stosowania w celu zapobiegania nadwrażliwości zębów i łagodzenia bolesnych reakcji. Formuła ochronna wzmacnia dziąsła i remineralizuje szkliwo. Wzmacnia naturalną reakcję obronną w ustach.

-azotan potasowy – klinicznie zbadana substancja działa przeciw nadwrażliwości
-fluorek sodu i isomalt – substancje remineralizujące
-Aloe Vera, Vitamina E, B5 – zwalczają wolne rodniki, utrzymują zdrowe dziąsła.

Działanie dowiedzione klinicznie:
  • wykazano działanie znieczulające 5% azotanu potasu
  • przeciwzapalne działanie ekstraktów Aloe Vera




Moja opinia : Ja sama cierpię na nadwrażliwość zębów i bardzo dobrze wiem, jakie to potrafi być uciążliwe. Bardzo się cieszę, że na rynku istnieją właśnie takie pasty, które pomagają nam, chronić nasze zęby i wzmacniają dziąsła. Odkąd stosuje pastę, czuję delikatną  poprawę.  Nadwrażliwość niestety nie zniknęła ( Cuda, się nie zdarzają :D ) ale zdecydowanie się zmniejszyła. Dodatkowo, zauważyłam poprawę moich dziąseł. Nie krwawią już mi tak bardzo przy myciu zębów ( co pewnie też jest efektem cudownej szczoteczki, o której możecie przeczytać  TU )
Jestem zdecydowanie zadowolona z tej pasty, używam ją codziennie i nie mam do niej zastrzeżeń. 
Pasta ma kolor niebieskawy i nie pieni się mocno ( co dla jednych będzie plusem, dla innych znów minusem). Zapach miętowy, czyli to co prawie wszyscy lubią.
Za pewnie lepszy efekt uzyskacie kupując cały zestaw pasty, szoteczki i płynu do płukania.
Co do ceny, bo to chyba też was interesuje :D
Koszt pasty to 14.90 zł... czyli cena jest naprawdę fajna! :D


Komentarze

  1. Ja używam pierwszej lepszej pasty xd

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ją opisałaś ;)

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś muszę ją wypróbować ! c:
    http://krowokwiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie próbuję pastę za pastą, bo mam problem z dziąsłami. więc może i się skuszę na tę z Twojego postu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i post :)
    może obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam <3
    paulaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  6. piszesz świetne posty i masz pięknego bloga <3 obserwuje bo napewno będe wpadać tu częściej + + moge cie prośić o kliknięcie jakiegoś linku z sheinide, to dużo dla mnie znaczy :) http://mergato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog będę wracać :)

    Obserwuję
    Może masz ochotę zobaczyć i zaobserwować moj blog ?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O :) chętnie w nią zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z nadwrażliwością raczej w 100 procentach nic się nie poradzi, ale to, że pasta ją obniżyła, jest sporym sukcesem. zawsze to jakieś ułatwienie życia, a i koszt nie jest wielki, więc spróbować zawsze można :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka